Často hledáte: Postele Židle Jídelní sety Skříně Výprodej
Search
Close this search box.

Napište nám

Reference a hodnocení

1-20 z 35 recenzí
  1. Bohužel, nemůžu hodnotit stůl kladně. Stůl jsme obdrželi rychle, byl skladem. Tři dny jsme ho nechali rozložený aklimatizovat v kuchyni, na první pohled vypadal dobře. Po složení ale nastal nepříjemný šok. Obě dvě desky stolu byly dost pokroucené směrem dolů. Stůl musel být nevhodně a delší dobu skladovaný v ne ideálních podmínkách. Stůl se už několik dní snažím ve volném pokoji srovnat. Jestli budu úspěšný, to nevím. Udělal jsem chybu, že jsem ho po složení hned nereklamoval, ale hned druhý den po obdržení jsem velmi objemné krabice vyhodil. Zajímala by mě prosím reakce prodejce.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. I když obal nemáte, stále můžete stůl reklamovat. Obdržel jste ho nedávno a tedy je zřejmé, že k pokroucení nedošlo Vaši vinou. Zašlete nám prosím fotografie na reklamace@gregorynabytek.cz. Velmi rádi Vám poradíme jak desky srovnat a pokud se to nepodaří, vyměníme je Vám za nové. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  2. Truhlářsky nedokončené. Při reklamaci informace od prodejce: “pošleme vám tmel a dodělejte si to”.

    Obrázek #1 z Petr Píza
    Obrázek #2 z Petr Píza
    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Vaši reklamaci jsme prošetřili a tmel na dodělání postele nenabízeli. Postel je dokončená. Dané praskliny se můžou na posteli vyskytovat, neboť toto provedení má postel Admiral, která i na své webové fotografii se prezentuje provedením divokého dubu (velké dekorativní praskliny které byly úmyslně vyfrézované). Nabízíme samozřejmě také mnoho jiných postelí, které nemají provedení divokého dubu a mají tedy hladké dřevo. Děkujeme.

  3. Kvalita nic moc. Vrže a velikost nesedí k posteli Lausanne, ke které jsem rošty objednával a to i přesto, že byly rošty k této posteli doporučeny. Musel jsem upravit délku podélných latí, aby se vůbec do postele vešly. Neustále někde vržou, je nutno hodně úprav (klíny, stahováky apod.) aby rošty fungovaly tak, jak mají. Příště bych si je už nekoupil.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Dané rošty by k posteli Lausanne měly sedět. Bohužel jsme neobdrželi od Vás reklamaci na dané rošty a z tohoto důvodu nemůžeme reklamaci řešit. Prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli daný problém vyřešit. Děkuji.

  4. Postel je na první pohled nádherná, ale od počátku jsou z ní problémy. Rošty se propadávaly, postel skřípe, vrže… Na komunikaci s firmou si nemůžeme stěžovat, ale toť vše. Postel nebudeme zasílat k reklamaci a nikdo k nám z firmy nepřijede, neboť již nebydlíme v Česku. Možná se nepovedla jenom tahle jediná…

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Postel se vyrábí sériovou výrobou a tedy v případě skřípání se zpravidla jedná o nesprávnou montáž. Snažili jsme se vyřídit reklamaci prostřednictvím mailu, ale bohužel znovu se objevoval nový problém. Prosím, pošlete nám postel na reklamaci, abychom mohli daný problém vyřešit a zjistit tak, z jakého důvodu dochází ke skřípání. V případně uznané reklamace Vám bude proplacena doprava.

  5. Problém byl s dlouhou dodací lhůtou. 9.11. objednádno a zásilka dorazila až v lednu, přestože se na stránkách zboží tvářilo že je skladem.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za případné potíže s dlouhou dodací lhůtou, ale při objednání bylo značeno zboží, že je na objednávku. I ve Vaší objednávce je značeno, že zboží bylo objednáno ve chvíli, kdy postel nebyla skladem.

  6. Posteľ mám asi mesiac a spím na nej sám(160×200). Už od začiatku v nej stále praská či už na ňu idem ľahnúť alebo sa otočim.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím, kontaktujte nás na reklamace@gregorynabytek.cz. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou zprávu a nemůžeme problém řešit. Praskání postele je zpravidla způsobené nedotažením šroubů. Pošlete nám prosím video, abychom mohli problém identifikovat a najít řešení. Děkuji.

  7. Nevím, šuplíky mi zatím nedorazily, někde zabloudily cestou.

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Hned v pondělí zjistíme, kam šuplíky zabloudily a zařídíme, abyste je co nejdříve obdržel 🙂

  8. Postel je opravdu krásná, hezky provedená, ale tím, ze je lehká, tak je nestabilní a vrže. Při každém otočení manžela se budím a jsem z toho zoufalá, nešťastná (pomele se celá postel a zavrže).
    S montáží jsme neměli problém (doporučuji video návod), jen se musely vyvrtat otvory pro kolečka na šuplicich pod postel.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Postel i přes svoji menší tloušťku by Vám neměla vrzat. Nejčastější příčinou vrzání je nedotažení spojů. Pokud všechny spoje máte dotažené, prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli najít příčinu vrzání. Děkuji.

  9. Objednali jsme si dva druhy – odstíny židlí a bohužel ani jedny neodpovídali fotografiím na webu. Ve skutečnosti jsou tmavé tmavší a světlé světlejší. Museli jsme platit 2x poštovné několik tisíc. Jinak pohodlné.

    • Dobrý den, mrzí nás, že Vám nevyhovuje naše zpracování židlí do Vašeho interiéru. Bohužel zajistit stejný odstín dubového dřeva, jako máte doma, není možné, neboť každé dřevo je jiné – v tom také spočívá krása dubového dřeva. Z tohoto důvodu je velmi pravděpodobné, že pokud zakoupíte kousky dřeva u různých prodejců a z různých kolekcí, budou se od sebe lišit. Co se týče fotografií, snažíme se zobrazit pokud možno fotografie, které jsou identické s realitou. Většina zákazníků nám také uvádí, že ve skutečnosti je nábytek hezčí než na fotografii. Děkuji.

  10. Katastrofa ale opravdu!!! Mastná výplň do šuplíků od oleje a chybělo kování-konfirmáty. Laik by pohořel. Drážky pro dno plné pilin a zalepené olejem. Tohle špatný.

    Obrázek #1 z Radovan Dolenský
    Obrázek #2 z Radovan Dolenský
    Obrázek #3 z Radovan Dolenský
    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím o uplatnění reklamace přes mail. Jednotlivé poškozené části Vám vyměníme. Děkuji.

  11. Nábytek dorazil pškozený a dodavatel nechce uznat reklamaci.

    • Dobrý den, prosím o specifikaci, kdy došlo k poškození. V mailu jste uváděl, že k poškození došlo během používání židle, neboť židli jste obdržel již začátkem října. Pokud zboží Vám došlo již s poškozením, bohužel již uběhla lhůta pro podání reklamace. Zboží, které Vám dorazí již poškozené, je potřeba nám nahlásit do dvou dnů od obdržení. Při dodržení lhůty, poškozené židle na naše vlastní náklady vyzvedáváme a měníme na nepoškozené. Děkuji za pochopení. Přeji hezký den, Angelina

  12. Z avizovanej dodacej doby 2-9 týždňov sa stalo 20 týždňov od objednávky po doručenie. Počas tejto doby sa termín dodania niekoľkokrát posunul, na čo nás nikdy nikto neupozornil vopred, vždy sme sa to dozvedeli až po kontaktovaní obchodu z našej strany (po vypršaní pôvodného termínu). Veľmi mizerná komunikácia so zákazníkom, napriek tomu že nábytok je v poriadku tu už nenakúpim.

  13. Koupil jsem si u vás židle který byly poškozené ale obal poškozen nebyl tudíž prodáváte zboží už s výroby poškozené.
    Vaší dvoudenní lhůtu jsem nestihl kterou si nárokujete
    Židle jsem si nechal opravit na svoje náklady u místních truhlářú který vady židlím odstranili.
    Rozhodně vám reklamu dělat nebude tak jako u vás nakupovat nebudu
    Bez pozdravu.

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace, mrzí nás, že jste obdržel poškozené zboží. Bohužel jsme od Vás neobdrželi zprávu, že židle jsou poškozeny. Prosím o ověření, zda jste použil správnou mailovou adresu info@gregorynabytek.cz. Ráda danou reklamaci, pokud byla způsobena výrobou, vyřešíme. Dvoudenní lhůta je stanovena na skrytá poškození z přepravy. Jedná se o lhůtu, kterou nám stanovil dopravce a kterou jsme museli interpretovat do svých podmínek. Přeji hezký den.

  14. Bez hvězdy!!!!

  15. Bidna kvalita

1 2 »

Fotky od našich zákazníků

Fotky z výroby

Kam dále?

Nábytek podle určení

Nábytek podle kategorie

 

Napište nám, rádi Vám pomůžeme s výběrem zboží.



Tento web je chráněn před spamen pomocí reCAPTCHA od Google.
Ochrana soukromí a Smluvní podmínky.

Dáme Vám slevu!

Přihlaste si odběr našeho newsletteru a získejte slevu 3 % na Váš nákup.