Search
Close this search box.
Často hledáte: Postele Židle Jídelní sety Skříně Výprodej

Reference a hodnocení

1-20 of 28 reviews (1 star). Zobrazit 3030 recenzí
  1. Nevím, šuplíky mi zatím nedorazily, někde zabloudily cestou.

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Hned v pondělí zjistíme, kam šuplíky zabloudily a zařídíme, abyste je co nejdříve obdržel 🙂

  2. Postel je opravdu krásná, hezky provedená, ale tím, ze je lehká, tak je nestabilní a vrže. Při každém otočení manžela se budím a jsem z toho zoufalá, nešťastná (pomele se celá postel a zavrže).
    S montáží jsme neměli problém (doporučuji video návod), jen se musely vyvrtat otvory pro kolečka na šuplicich pod postel.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Postel i přes svoji menší tloušťku by Vám neměla vrzat. Nejčastější příčinou vrzání je nedotažení spojů. Pokud všechny spoje máte dotažené, prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli najít příčinu vrzání. Děkuji.

  3. Objednali jsme si dva druhy – odstíny židlí a bohužel ani jedny neodpovídali fotografiím na webu. Ve skutečnosti jsou tmavé tmavší a světlé světlejší. Museli jsme platit 2x poštovné několik tisíc. Jinak pohodlné.

    • Dobrý den, mrzí nás, že Vám nevyhovuje naše zpracování židlí do Vašeho interiéru. Bohužel zajistit stejný odstín dubového dřeva, jako máte doma, není možné, neboť každé dřevo je jiné – v tom také spočívá krása dubového dřeva. Z tohoto důvodu je velmi pravděpodobné, že pokud zakoupíte kousky dřeva u různých prodejců a z různých kolekcí, budou se od sebe lišit. Co se týče fotografií, snažíme se zobrazit pokud možno fotografie, které jsou identické s realitou. Většina zákazníků nám také uvádí, že ve skutečnosti je nábytek hezčí než na fotografii. Děkuji.

  4. Katastrofa ale opravdu!!! Mastná výplň do šuplíků od oleje a chybělo kování-konfirmáty. Laik by pohořel. Drážky pro dno plné pilin a zalepené olejem. Tohle špatný.

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím o uplatnění reklamace přes mail. Jednotlivé poškozené části Vám vyměníme. Děkuji.

  5. Nábytek dorazil pškozený a dodavatel nechce uznat reklamaci.

    • Dobrý den, prosím o specifikaci, kdy došlo k poškození. V mailu jste uváděl, že k poškození došlo během používání židle, neboť židli jste obdržel již začátkem října. Pokud zboží Vám došlo již s poškozením, bohužel již uběhla lhůta pro podání reklamace. Zboží, které Vám dorazí již poškozené, je potřeba nám nahlásit do dvou dnů od obdržení. Při dodržení lhůty, poškozené židle na naše vlastní náklady vyzvedáváme a měníme na nepoškozené. Děkuji za pochopení. Přeji hezký den, Angelina

  6. Z avizovanej dodacej doby 2-9 týždňov sa stalo 20 týždňov od objednávky po doručenie. Počas tejto doby sa termín dodania niekoľkokrát posunul, na čo nás nikdy nikto neupozornil vopred, vždy sme sa to dozvedeli až po kontaktovaní obchodu z našej strany (po vypršaní pôvodného termínu). Veľmi mizerná komunikácia so zákazníkom, napriek tomu že nábytok je v poriadku tu už nenakúpim.

  7. Koupil jsem si u vás židle který byly poškozené ale obal poškozen nebyl tudíž prodáváte zboží už s výroby poškozené.
    Vaší dvoudenní lhůtu jsem nestihl kterou si nárokujete
    Židle jsem si nechal opravit na svoje náklady u místních truhlářú který vady židlím odstranili.
    Rozhodně vám reklamu dělat nebude tak jako u vás nakupovat nebudu
    Bez pozdravu.

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace, mrzí nás, že jste obdržel poškozené zboží. Bohužel jsme od Vás neobdrželi zprávu, že židle jsou poškozeny. Prosím o ověření, zda jste použil správnou mailovou adresu info@gregorynabytek.cz. Ráda danou reklamaci, pokud byla způsobena výrobou, vyřešíme. Dvoudenní lhůta je stanovena na skrytá poškození z přepravy. Jedná se o lhůtu, kterou nám stanovil dopravce a kterou jsme museli interpretovat do svých podmínek. Přeji hezký den.

  8. Bez hvězdy!!!!

  9. Bidna kvalita

  10. Zatiaľ druhý týždeň riešime reklamáciu, nič sme ešte nevyriešili a komunikácia je veeeeelmi biedna. Ale zas čo sa budeme ponáhľať. Má sa čosi stať?

  11. Naozaj pekná stolička, ale každá mala nejakú chybu/poškodenie. 3 x som ich vyrátil a získal nové, až napokon sme sa dohodli na vrátení výrobku a peňazí. Najčastejšia vada boli nohy – rozdielnej dĺžky a tak sa stolička kývala. Poškodené boli aj nohy pri spoji so sedadlom – zrejme z výroby. Na dvoch bolo prasknuté operadlo.

  12. Dobrý den,
    jen něco málo k výrobku Pavla 8Z.Kvalitu bych hodnotil jako 2 a to i k společně zakoupeným výrobkům z minula.
    (V demontu zakoupená ložnice a noční stolečky pasují,ale některé desky jsou prohnuté a proto některé rohy nejdou stáhnout s přiloženými vruty).
    Dále k doručení objednávky Pavla 8Z která s dopravou stála necelých 23 000Kč…přišla poškozená a dopravce Top Trans a výrobce se k ničemu nechtěli znát.Výrobce nabytku mi po telefonu sdělil.že jsem si to neměl přebírat.
    Top Trans reklamaci neuznával a bylo mi sděleno,že toto musí řešit objednavatel dopravy a to je v tomto případě výrobce.
    Musím podotknout,že dopravce měl naloženou téměř 100 kg vážící komodu na ostatním zboží.Musel jsem mu ji pomoci složit a poškozeného rohu jsem si až do složení z auta nevšiml.Prý jsem to neměl přebírat a dopravce měl přijet ze zadním sklápěcím čelem.
    Ihned po složení za pomoci souseda jsem pořídil fota a jednal jsem v přesvědčení,že reklamace nebude problém.
    Zaslal jsem i fota výrobci,ale bohužel…takže dojde k opravě svépomocí.
    Výrobky jsou moc pěkné,ale jednání lidí okolo je zarážející.Nikdo nechce nic řešit a vše je problém a na dlouhou dobu…
    K tomuto napsání hodnocení jsem se odhodlal až po druhém obdrženém emailu k hodnocení objednávky.
    Kubínek Miroslav Postoloprty

    • Dobrý den, omlouvám se za chybu, mail: info@gregorynabytek.cz

      Děkuji.

    • Dobrý den,

      omlouváme se za způsobené komplikace.
      Ráda s Vámi danou reklamaci vyřeším, ale bohužel ji v mailové komunikaci dohledat nemohu. Prosím o ověření, zda jste použil správný mail pro zaslání reklamace: info@gregorynabyte.cz
      Děkuji.

  13. Sklamanie. Doručenie po vyše 12 týždňoch!!! Informácie sme si museli vždy vyžadovať my, sami nás o mnohokrát posunutom termíne neinformovali.

1 2

Fotky od našich zákazníků

Fotky z výroby

Napište nám, rádi Vám pomůžeme s výběrem zboží.

Tento web je chráněn před spamen pomocí reCAPTCHA od Google.
Ochrana soukromí a Smluvní podmínky.

Dáme Vám slevu!

Přihlaste si odběr našeho newsletteru a získejte slevu 3 % na Váš nákup.