Často hledáte: Postele Židle Jídelní sety Skříně Výprodej
Search
Close this search box.

Napište nám

Reference a hodnocení

1-20 z 35 recenzí
  1. No co k tomu říct…Postel je to hezká a za ty peníze asi fajn, ALE kvalita některých dílů a návodu je naprosto tristní. Několik šroubků a dřevěných kolíčků chybělo! Dva šroubky se mi podařilo zlomit při utahování. Vypůjčil jsem si je tedy z šuplíků, které jsme koupili společně s postelí. Při stavění šuplíků jsme si pro jistotu spočítali vše před stavěním, abych v OBI vše chybějící mohl dokoupit a nemusel tam jezdit několikrát. Při stavění jsem zjistil, že je v plánku napsáno, že je potřeba 10 kolíků, ale ve skutečnosti jich bylo potřeba 14, takže jsem stejně musel jet dokupovat materiál znova. Video návod má jiný postup, než postup na papíře, takže si asi mám vybrat, co je správně. Jako upřímně bych si zde již znova postel nekoupil, protože neschopnost dodat všechen potřebný materiál v kombinaci s naprosto tragickým návodem a fakt dlouhou čekací dobou je už i na mě moc… ale dřevo je to hezký, ještě uvidíme, jestli to něco vydrží, ale bohužel to nevypadá úplně nejbytelněji. Uvidíme…

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za chybějící součástky. Prosím, pokud Vám cokoliv chybí, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz. Rozumíme, že se jedná o důležitou součást ložnice, a proto vždy se snažíme odeslat chybějící části tentýž den. Bytelnosti postele se však obávat nemusíte. Záruku máte na 5 let a máme zkušenosti, že postel vydrží o mnoho let déle. Děkujeme.

  2. Dodání přes Toptrans je trochu nešťastné, drahá doprava a pán mi nechtěl se zbožím pomoci až když jsem mu zaplatila na ruku a dost přehnanou částku (600 Kč).

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Ke službě pomoci s výnosem či kompletní výnos nedošlo, neboť nebyla objednaná doprava s danou službou. Omlouváme se, ale dopravci zajišťují dané služby pouze na základě objednávky. Děkujeme.

  3. Dobrý den, den před doručením zásilky jste mi dali vědět formou e-mailu, že zásilka přijde zítra. By jsem schopen si domluvit volno v práci ze dne na den..
    V den doručení mě kontaktoval kurýr, že je na místě za 2 minuty.. ani asi neměl přesnou adresu, tudíž jsem ho navigoval.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Ihned po expedici zboží zasíláme mail, že byla objednávka dokončena. Následně prostřednictvím mailu kurýr zasílá informaci, že se zásilka veze. V den rozvozu dále zasílá SMS a poté před doručením volá. Pokud cokoliv z tohoto postupu u Vaší objednávky chybělo, prosím, dejte nám vědět. Kurýrovi předáváme adresu, která je uvedena v objednávce. Děkujeme.

  4. Dno šuflete je ze strašně tenkého materiálu, dochází k prohnutí a vytrhávání ze šroubků, kterými je dno přišroubováno.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli daný problém vyřešit. Děkujeme.

  5. Dno šuflete je ze strašně tenkého materiálu, dochází k prohnutí a vytrhávání ze šroubků, kterými je dno přišroubováno.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli daný problém vyřešit. Děkujeme.

  6. nábytek nebyl dodán v avizovaném termínu vinou dopravce, vynesení nábytku do 3. patra byl problém i pro zdatné muže vzhledem k velké váze některého balení (komoda, rozkládací stůl)

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Bohužel z důvodu omezeného času doručení, kdy se nesmí doručovat mezi 10. a 18. hodinou, dopravci se nepodařilo doručit nábytek v daný den. Věříme, že u případného dalšího nákupu, k podobným komplikacím docházet nebude. Děkuji.

  7. Šuplíky jsou hezké, ale tyč, která spojuje čelo šuplíku a zbytek je moc dlouhá, tudíž to nejde složit, aniž by si to člověk nemusel zkrátit sám.

    Obrázek #1 z Jitka Paszycová
    Obrázek #2 z Jitka Paszycová
    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím, napište nám na info@gregorynabytek.cz. Rádi Vám tač vyměníme. Případně pokud jste ji již zkrátila, rádi Vám nabídneme finanční kompenzaci. Děkuji.

  8. Niektoré časti šuplikov boli zle, neboli predvrtane diery na šroby

  9. Šuplík přišel poškozený, reklamaci jsme neřešili.

    Obrázek #1 z Anonymní
    Obrázek #2 z Anonymní
    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel ať se snažíme, jak se snažíme, může dojít k poškození zboží během přepravy. Neváhejte proto uplatnit u nás reklamaci prostřednictvím našeho mailu. Děkuji.

  10. Dobrý den, šuplíky jsou pěkné, ale kolečka nejsou předvrtané. V návodu bylo, že se mají jen šroubky zašroubovat a hned první bok praskl. Prozatím mám tedy šuplíky bez koleček a ještě jeden poškozený. Výrobce by toto měl buď vyřešit nebo upozornit v návodu.

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím, zašlete nám fotografie mailem na reklamaci. My ji rádi kladně vyřídíme. Děkuji

  11. Koupě židlí pouze v eshopu bez možnosti vyzkoušení je tak trochu risk, protože nevíte, jak se na nic sedí. Ale s tím jsem do toho šla. Tyto židle pro domácí použití moc pohodlné nejsou, spíš se hodí do restauračního provozu, kde si sednete, zkonzumujete a jdete dál. Na delší posezení u stolu doma pohodlné nejsou.

  12. Stredova operna nozicka sa po zatazeni zvrtla a vytrhla zo stredovej laty 🙁

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím, obraťte se na náš mail info@gregorynabytek.cz a my Vám ihned zašleme novou nožičku. Děkujeme.

    • Dobrý den, prosím, napište nám na mail a my danou situaci určitě vyřešíme, abyste měl postel kompletní a v pořádku 🙂 děkuji.

  13. Ze stolu jsem celkem zklamaný. Kvalita a provedení neodpovídá představě.

  14. Bohužel nemohu říct, že bych byla s nákupem úplně spokojená. Co se týká dodání zboží po rozbalení, jsme bohužel zjistili, že nám chybí velice důležitá součástka, která spojovala v rohu prkna. Jelikož by jsme ale neměli na čem spát, postel jsme nakonec složili jinak. Celkové skládání postele byl oříšek, protože předvrtané díry neseděli a po vrtání se dřevo odštípavalo. Po spoustě nervů a zádrhelů jsme postel nakonec složili a to vubec nemluvím o čele postele, do kterého patřil tak malinký šroubek, ze po navrtáni čelo odpadlo. I s tímto jsme si museli poradit po svém. Doufáme tedy, že bude sloužit alespoň pár let. Celkově tedy nákup v tomto obchodě nedoporučuji.

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím, pokud budete mít jakékoliv potíže, obraťte se na nás přes náš mail. Rádi Vám zašleme veškeré potřebné součástky nebo nové části. Děkuji.

  15. pekný šuflík, objednala som si ich 4 kusy a z toho dva kusy boli poškodené, na spodnej časti sú fľaky akoby od oleja.

    Obrázek #1 z Martina Henželová
    Obrázek #2 z Martina Henželová
    Obrázek #3 z Martina Henželová
  16. Doporučená výška matrací 25 je příliš vysoká, dodávaný vruty nesedí a plánek k sestavení je horší jak u kinder vajíčka. Postel vzhledově je pěkná.

1 2 »

Fotky od našich zákazníků

Fotky z výroby

Kam dále?

Nábytek podle určení

Nábytek podle kategorie

 

Napište nám, rádi Vám pomůžeme s výběrem zboží.



Tento web je chráněn před spamen pomocí reCAPTCHA od Google.
Ochrana soukromí a Smluvní podmínky.

Dáme Vám slevu!

Přihlaste si odběr našeho newsletteru a získejte slevu 3 % na Váš nákup.