5 hvězdiček | 86 | 86% |
4 hvězdičky | 10 | 10% |
3 hvězdičky | 2 | 2% |
2 hvězdičky | 1 | 1% |
1 hvězdička | 1 | 1% |
Obrázky od zákazníků
Denis
Postel by mohla být i přes nízkou cenu lépe zpracovaná. Lepené dřevo je barevně rozdílné. Středová podpěra pod postelí není moc účinná. Některé otvory pro vruty 4x55 byly moc vyvrtané.
Denis
Postel by mohla být i přes nízkou cenu lépe zpracovaná. Lepené dřevo je barevně rozdílné. Středová podpěra pod postelí není moc účinná. Některé otvory pro vruty 4x55 byly moc vyvrtané.
Ludmila Šimková
Stolová deska viditelně opravována , velké skládání
Ludmila Šimková
Stolová deska viditelně opravována , velké skládání
Jitka Paszycová
Šuplíky jsou hezké, ale tyč, která spojuje čelo šuplíku a zbytek je moc dlouhá, tudíž to nejde složit, aniž by si to člověk nemusel zkrátit sám.
Jitka Paszycová
Šuplíky jsou hezké, ale tyč, která spojuje čelo šuplíku a zbytek je moc dlouhá, tudíž to nejde složit, aniž by si to člověk nemusel zkrátit sám.
Anonymní
Šuplík přišel poškozený, reklamaci jsme neřešili.
Anonymní
Šuplík přišel poškozený, reklamaci jsme neřešili.
Martina Henželová
pekný šuflík, objednala som si ich 4 kusy a z toho dva kusy boli poškodené, na spodnej časti sú fľaky akoby od oleja.
Martina Henželová
pekný šuflík, objednala som si ich 4 kusy a z toho dva kusy boli poškodené, na spodnej časti sú fľaky akoby od oleja.
Martina Henželová
pekný šuflík, objednala som si ich 4 kusy a z toho dva kusy boli poškodené, na spodnej časti sú fľaky akoby od oleja.
Litujeme, vašemu aktuálnímu výběru neodpovídají žádné recenze
Tento web je chráněn před spamen pomocí reCAPTCHA od Google.
Ochrana soukromí a Smluvní podmínky.
Vše v pořádku do doby, než jsme položili na postel a zjistili, že vnější příčka je na obou stranách tak dlouhá, že se do postele nevejde a je třeba ji zeříznout.
V zásilce chyběla sada 10ks dlouhých šroubů. Některé předvrtané díry na sebe nepasovaly.
Dobrý den, předem bychom rádi vyjádřili nadšení z designu a účelnosti vašeho nábytku. Vaše výrobky se nám strašně moc líbí. A koupili jsme zatím již tři různé typy. Jsou prostě velmi krásné. Zamilovali jsme si je. Co nás ovšem mrzí, jsou dvě věci: U obou objednávek se nám přihodilo to, že nebylo možné se nijak domluvit na tom, kdy bude dodávka expedována. V prvním případě jsme čekali 3 měsíce, mezi čímž jsme se pokusili emailem o domluvu, ale přišla nám pouze obecná odpověď. A po třech měsících z ničeho nic email, že za půl dne bude dodávka u našich dveří. bylo to v pracovní den a byla jen obrovská náhoda, že jeden z nás byl doma. Vlastně vůbec nevíme, co bychom si počali, kdyby tato náhoda nenastala, navíc pršelo, takže v jednom člověku dostávat těžký nábytek (skříň Pavla 3D) přes zahradu do bytu by neblyo možné. Asi by musela dodavatelská služba jet zase pryč. Přesto jsme si objednali další nábytek a doufali, že když do poznámky napíšeme požadavek, aby tentokrát upozornění na dodání přišlo s delším předstihem (než půlden), a aby toto upozornění přišlo na mail alespoň oběma členům domácnosti, aby alespoň jeden měl šanci si příchozího emailu všimnout – neboť nekontrolujeme email každý den pětkrát (navíc v případě první dodávky 3 měsíce v kuse!). Přišla nám odpověď, že se pokusíte vyhovět tomuto našemu požadavku. Bohužel se opakoval úplně stejný scénář, jen s tím překvapením, že dodávka nepřišla za tři měsíce, ale za cca 3 dny. Ale oznamovací email dorazil v sedm hodin večer před ránem, kdy u nás zvonil řidič dodávky. Myslím, že i pro tyto řidiče je to velmi nevděčná role. Pro nás naštěstí opět zafungovala náhoda, neboť se to (po narychlo uskutečněné domluvě s řidičem) stalo deset minut předtím, než jsme museli opustit domov. do třetice ale v takovou náhodu už moc nevěříme. Dokonce jsme si říkali, jestli nepotřebujete s tou komunikací nějakou pomoc, manželka dokonce pronesla “Já bych to pro ně klidně dělala, ten nábytek je tak krásný!” Ale je tu ještě druhá věc, na kterou bychom vás rádi upozornili: Jak u prvního výrobku (skříň Pavla 3D), tak u druhého (pracovní stůl Office) jsme objevili montážní chybu. U skříně Pavla byly dírky pro klínky k sestavování vnitřní části na jednom místě vyvrtány na prohozených stranách, čili nebylo možné sestavit vnitřek podle původního záměru, museli jsme si pomoct vyvrtáním dalších dírek. U stolu Office zase jedna z děr pro šroub k připevnění noh nelícuje s místem, kam ten šroub patří, čili není možno jeden ze čtyř šroubů našroubovat vůbec. U skříně Pavla 3D máme ještě jeden problém, o němž ale netušíme, zda jsme jej narozdíl od předchozích nezavinili sami: nevychází nám nejvyšší pant u levých dveří tak, aby se dal zasunout do jeho druhé části, a aby držel (přestože jsme jej navrtali, stejně jako ostatní panty, podle předvrtaných značek – ale tady si dáváme jistou šanci, že jsme to zvorali my). Čili doteď je navolno. Krytky na panty se nám podařilo umístit pouze v třetině případů, zbytek jsme nedokázali. Ale to může být také náš problém.
Nyní nás čeká sestavování skříně Pavla 2D. Tak doufáme, že v ní budou dírky na svých místech. Návod na sestavení je navíc velmi velmi strohý, takže člověk musí zapojit opravdu velkou fantazii, aby si představil, co která jeho část znamená, kde je něco pouze naznačeno, že tam patří (ale z druhé strany) nebo kde to už ani naznačeno není a člověk si to má domyslet. Když jsme objevili tyto chyby, tak jsme si popravdě nedokázali představit, jak bychom s vámi vykomunikovali nějakou možnou nápravu, když nebylo možné vykomunikovat ani dopravu. A tohle vše vám píšeme s láskou k vašim krásným produktům a s drobnou lítostí, že vše nefunguje, jak by úplně mělo. A s nadějí, že díky tomu se vám může podařit tyto problémy vychytat pro příští zákazníky. Možná, že jimi budeme v budoucnu ještě my, ale to by bylo fajn získat alespoň ujištění, že to celé může proběhnout hladčeji. Vaši Petr a Kateřina Markovi (muzikant.krlek@post.cz, misty@seznam.cz)
Rošt nic moc, nesedí krajní kusy na lišty, je dělený na dva 70cm, doporučoval bych rošt jednodílný 140cm, vrtání pro uchycení na druhých příčkách od kraje…