Často hledáte: Postele Židle Jídelní sety Skříně Výprodej
Search
Close this search box.

Napište nám

Reference a hodnocení

Obrázky od zákazníků

Image #1 from Radovan Dolenský
Image #2 from Radovan Dolenský
Image #3 from Radovan Dolenský
Image #1 from Jaroslav M.
Image #2 from Jaroslav M.
Image #3 from Jaroslav M.
Image #1 from Radovan Dolenský

Radovan Dolenský

Katastrofa ale opravdu!!! Mastná výplň do šuplíků od oleje a chybělo kování-konfirmáty. Laik by pohořel. Drážky pro dno plné pilin a zalepené olejem. Tohle špatný.

Image #2 from Radovan Dolenský

Radovan Dolenský

Katastrofa ale opravdu!!! Mastná výplň do šuplíků od oleje a chybělo kování-konfirmáty. Laik by pohořel. Drážky pro dno plné pilin a zalepené olejem. Tohle špatný.

Image #3 from Radovan Dolenský

Radovan Dolenský

Katastrofa ale opravdu!!! Mastná výplň do šuplíků od oleje a chybělo kování-konfirmáty. Laik by pohořel. Drážky pro dno plné pilin a zalepené olejem. Tohle špatný.

Image #1 from Jaroslav M.

Jaroslav M.

Naozaj pekná stolička, ale každá mala nejakú chybu/poškodenie. 3 x som ich vyrátil a získal nové, až napokon sme sa dohodli na vrátení výrobku a peňazí. Najčastejšia vada boli nohy - rozdielnej dĺžky a tak sa stolička kývala. Poškodené boli aj nohy pri spoji so sedadlom - zrejme z výroby. Na dvoch bolo prasknuté operadlo.

Image #2 from Jaroslav M.

Jaroslav M.

Naozaj pekná stolička, ale každá mala nejakú chybu/poškodenie. 3 x som ich vyrátil a získal nové, až napokon sme sa dohodli na vrátení výrobku a peňazí. Najčastejšia vada boli nohy - rozdielnej dĺžky a tak sa stolička kývala. Poškodené boli aj nohy pri spoji so sedadlom - zrejme z výroby. Na dvoch bolo prasknuté operadlo.

Image #3 from Jaroslav M.

Jaroslav M.

Naozaj pekná stolička, ale každá mala nejakú chybu/poškodenie. 3 x som ich vyrátil a získal nové, až napokon sme sa dohodli na vrátení výrobku a peňazí. Najčastejšia vada boli nohy - rozdielnej dĺžky a tak sa stolička kývala. Poškodené boli aj nohy pri spoji so sedadlom - zrejme z výroby. Na dvoch bolo prasknuté operadlo.

Obrázek #1 z Radovan Dolenský
Obrázek #2 z Radovan Dolenský
Obrázek #3 z Radovan Dolenský
Obrázek #4 z Jaroslav M.
Obrázek #5 z Jaroslav M.
Obrázek #6 z Jaroslav M.
1-20 z 32 recenzí
  1. Dobrý deň! Farba a textúra je veľké sklamanie. Kvôli tomu sme vybrali tento model. Vôbec ani odtieňovo sa nepodobá na to čo máte na internete, ani na tie čo poslali zákazníci. Textúra dreva nie je štrukturovaná. A farba ide do oranžova. Nie je taká krásna hnedá, ako na obrázkoch. Takto nám vôbec nehodí do izby.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím o zaslání nám na mail reklamace@gregorynabytek.cz fotografie Vaší postele. Postel Sofi v dubovém provedení už řadu let neměníme a zasíláme stále stejnou postel všem zákazníkům. Prosím tedy o zaslání fotografií, abychom viděli, kde nastal problém. Děkuji.

  2. Bohužel, nemůžu hodnotit stůl kladně. Stůl jsme obdrželi rychle, byl skladem. Tři dny jsme ho nechali rozložený aklimatizovat v kuchyni, na první pohled vypadal dobře. Po složení ale nastal nepříjemný šok. Obě dvě desky stolu byly dost pokroucené směrem dolů. Stůl musel být nevhodně a delší dobu skladovaný v ne ideálních podmínkách. Stůl se už několik dní snažím ve volném pokoji srovnat. Jestli budu úspěšný, to nevím. Udělal jsem chybu, že jsem ho po složení hned nereklamoval, ale hned druhý den po obdržení jsem velmi objemné krabice vyhodil. Zajímala by mě prosím reakce prodejce.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. I když obal nemáte, stále můžete stůl reklamovat. Obdržel jste ho nedávno a tedy je zřejmé, že k pokroucení nedošlo Vaši vinou. Zašlete nám prosím fotografie na reklamace@gregorynabytek.cz. Velmi rádi Vám poradíme jak desky srovnat a pokud se to nepodaří, vyměníme je Vám za nové. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  3. Kvalita nic moc. Vrže a velikost nesedí k posteli Lausanne, ke které jsem rošty objednával a to i přesto, že byly rošty k této posteli doporučeny. Musel jsem upravit délku podélných latí, aby se vůbec do postele vešly. Neustále někde vržou, je nutno hodně úprav (klíny, stahováky apod.) aby rošty fungovaly tak, jak mají. Příště bych si je už nekoupil.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Dané rošty by k posteli Lausanne měly sedět. Bohužel jsme neobdrželi od Vás reklamaci na dané rošty a z tohoto důvodu nemůžeme reklamaci řešit. Prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli daný problém vyřešit. Děkuji.

  4. Postel je na první pohled nádherná, ale od počátku jsou z ní problémy. Rošty se propadávaly, postel skřípe, vrže… Na komunikaci s firmou si nemůžeme stěžovat, ale toť vše. Postel nebudeme zasílat k reklamaci a nikdo k nám z firmy nepřijede, neboť již nebydlíme v Česku. Možná se nepovedla jenom tahle jediná…

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Postel se vyrábí sériovou výrobou a tedy v případě skřípání se zpravidla jedná o nesprávnou montáž. Snažili jsme se vyřídit reklamaci prostřednictvím mailu, ale bohužel znovu se objevoval nový problém. Prosím, pošlete nám postel na reklamaci, abychom mohli daný problém vyřešit a zjistit tak, z jakého důvodu dochází ke skřípání. V případně uznané reklamace Vám bude proplacena doprava.

  5. Problém byl s dlouhou dodací lhůtou. 9.11. objednádno a zásilka dorazila až v lednu, přestože se na stránkách zboží tvářilo že je skladem.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za případné potíže s dlouhou dodací lhůtou, ale při objednání bylo značeno zboží, že je na objednávku. I ve Vaší objednávce je značeno, že zboží bylo objednáno ve chvíli, kdy postel nebyla skladem.

  6. Posteľ mám asi mesiac a spím na nej sám(160×200). Už od začiatku v nej stále praská či už na ňu idem ľahnúť alebo sa otočim.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím, kontaktujte nás na reklamace@gregorynabytek.cz. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou zprávu a nemůžeme problém řešit. Praskání postele je zpravidla způsobené nedotažením šroubů. Pošlete nám prosím video, abychom mohli problém identifikovat a najít řešení. Děkuji.

  7. Nevím, šuplíky mi zatím nedorazily, někde zabloudily cestou.

    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Hned v pondělí zjistíme, kam šuplíky zabloudily a zařídíme, abyste je co nejdříve obdržel 🙂

  8. Postel je opravdu krásná, hezky provedená, ale tím, ze je lehká, tak je nestabilní a vrže. Při každém otočení manžela se budím a jsem z toho zoufalá, nešťastná (pomele se celá postel a zavrže).
    S montáží jsme neměli problém (doporučuji video návod), jen se musely vyvrtat otvory pro kolečka na šuplicich pod postel.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Postel i přes svoji menší tloušťku by Vám neměla vrzat. Nejčastější příčinou vrzání je nedotažení spojů. Pokud všechny spoje máte dotažené, prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli najít příčinu vrzání. Děkuji.

  9. Objednali jsme si dva druhy – odstíny židlí a bohužel ani jedny neodpovídali fotografiím na webu. Ve skutečnosti jsou tmavé tmavší a světlé světlejší. Museli jsme platit 2x poštovné několik tisíc. Jinak pohodlné.

    • Dobrý den, mrzí nás, že Vám nevyhovuje naše zpracování židlí do Vašeho interiéru. Bohužel zajistit stejný odstín dubového dřeva, jako máte doma, není možné, neboť každé dřevo je jiné – v tom také spočívá krása dubového dřeva. Z tohoto důvodu je velmi pravděpodobné, že pokud zakoupíte kousky dřeva u různých prodejců a z různých kolekcí, budou se od sebe lišit. Co se týče fotografií, snažíme se zobrazit pokud možno fotografie, které jsou identické s realitou. Většina zákazníků nám také uvádí, že ve skutečnosti je nábytek hezčí než na fotografii. Děkuji.

  10. Katastrofa ale opravdu!!! Mastná výplň do šuplíků od oleje a chybělo kování-konfirmáty. Laik by pohořel. Drážky pro dno plné pilin a zalepené olejem. Tohle špatný.

    Obrázek #1 z Radovan Dolenský
    Obrázek #2 z Radovan Dolenský
    Obrázek #3 z Radovan Dolenský
    • Dobrý den, omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím o uplatnění reklamace přes mail. Jednotlivé poškozené části Vám vyměníme. Děkuji.

  11. Nábytek dorazil pškozený a dodavatel nechce uznat reklamaci.

    • Dobrý den, prosím o specifikaci, kdy došlo k poškození. V mailu jste uváděl, že k poškození došlo během používání židle, neboť židli jste obdržel již začátkem října. Pokud zboží Vám došlo již s poškozením, bohužel již uběhla lhůta pro podání reklamace. Zboží, které Vám dorazí již poškozené, je potřeba nám nahlásit do dvou dnů od obdržení. Při dodržení lhůty, poškozené židle na naše vlastní náklady vyzvedáváme a měníme na nepoškozené. Děkuji za pochopení. Přeji hezký den, Angelina

  12. Z avizovanej dodacej doby 2-9 týždňov sa stalo 20 týždňov od objednávky po doručenie. Počas tejto doby sa termín dodania niekoľkokrát posunul, na čo nás nikdy nikto neupozornil vopred, vždy sme sa to dozvedeli až po kontaktovaní obchodu z našej strany (po vypršaní pôvodného termínu). Veľmi mizerná komunikácia so zákazníkom, napriek tomu že nábytok je v poriadku tu už nenakúpim.

  13. Bidna kvalita

  14. Zatiaľ druhý týždeň riešime reklamáciu, nič sme ešte nevyriešili a komunikácia je veeeeelmi biedna. Ale zas čo sa budeme ponáhľať. Má sa čosi stať?

  15. Naozaj pekná stolička, ale každá mala nejakú chybu/poškodenie. 3 x som ich vyrátil a získal nové, až napokon sme sa dohodli na vrátení výrobku a peňazí. Najčastejšia vada boli nohy – rozdielnej dĺžky a tak sa stolička kývala. Poškodené boli aj nohy pri spoji so sedadlom – zrejme z výroby. Na dvoch bolo prasknuté operadlo.

    Obrázek #1 z Jaroslav M.
    Obrázek #2 z Jaroslav M.
    Obrázek #3 z Jaroslav M.
    Video #1 z Jaroslav M.
1 2 »

Fotky od našich zákazníků

Fotky z výroby

Kam dále?

Nábytek podle určení

Nábytek podle kategorie

 

Napište nám, rádi Vám pomůžeme s výběrem zboží.



Tento web je chráněn před spamen pomocí reCAPTCHA od Google.
Ochrana soukromí a Smluvní podmínky.