Často hledáte: Postele Židle Jídelní sety Skříně Výprodej
Search
Close this search box.

Napište nám

Reference a hodnocení

1-20 z 94 recenzí
  1. Stejný problém jako u třídílné knihovny.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosíme o zaslání reklamace na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli problém napravit. Děkuji.

  2. Prohnuté bočnice.
    U spojovacích polic úplně vyosené kotvící prvky proti předvrtaným otvorům v bočnicích až o 5 mm.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosíme o zaslání reklamace na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli problém napravit. Děkuji.

  3. Krasna postel.

    Zial farba dreva (pouzity olej alebo moridlo) a farba latky absolutne nezodpovedaju fotografiam. Namiesto svetlej dubovej farby (transparently olej) je pouzity velmi tmavy olej, drevo vyzera skor ako orech a tym padom mame namiesto modernej spalne rustikalnu, cele zle.

    Takisto latka pouzita na zahlavie je velmi odlisna, je to seda farba, nie ako na fotkach ktora ide do hnedej. Takze nam nepasuje ani farba rolety.

    Obrázek #1 z Jozef
    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím o zaslání fotografií Vaší postele na reklamace@gregorynabytek.cz. Postel Livorno se naopak vyznačuje světlejším odstínem dubu a proto je zvláštní, že u Vás je postel do barvy ořechu. Postel Livorno je ošetřena bezbarvým olejem. Problém samozřejmě napravíme. Za odlišnost látky se omlouváme, ale napodobit barvu látky na fotografii na 100 % bohužel není možné. U postele máme i další fotografie, bez interiéru, focené na denním světle, s pomocí kterých se snažíme barvu látky co nejpřesněji přenést na obrazovku. Děkuji.

  4. Krzesła wykonane bardzo średnio, siedziska krzeseł różne. Jedno ma wybarwienie jasne inne ciemniejsze bardziej gładkie. Brzegi krzesła ostre.

    Obrázek #1 z Elżbieta S.
    Obrázek #2 z Elżbieta S.
    Obrázek #3 z Elżbieta S.
    • Dzień dobry, dziękujemy za Pani recenzję. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jednak różnice w kolorach krzeseł są spowodowane różnymi rodzajami drewna. Jest to naturalna cecha materiału, gdyż nie ma możliwości znalezienia dwóch identycznych kawałków drewna. Każde drewno również różnie absorbuje powłokę powierzchniową, dlatego niemożliwe jest znalezienie dwóch całkowicie identycznych kawałków.

  5. Židle jsou hezké a pohodlné, dobře se v nich sedí. Po dvou dnech však z nich vypadaly šrouby, které mají přidržovat sedátko, takže se houpe.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz. Určitě daný problém vyřešíme 🙂

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz, abychom mohli daný problém řešit. Děkujeme.

  6. sosnowe kołki ustalające półki były tak rozeschniete, że półki po złożeniu regału mają luz. Niezbyt fortunne jest rozwiązanie z dokręcanymi frontami do szuflad. Ponadto miałem problem z przykręceniem “pleców” w wyniku niedokładnej obróbki elementów (zdjęcia). Uratowało mnie dłuto 🙂

    Obrázek #1 z Wojciech M.
    Obrázek #2 z Wojciech M.
    Obrázek #3 z Wojciech M.
    • Witam. Prosze Pana o zaslanie zdjec na nasz e-mail reklamace@gregorynabytek.cz. Zebysmy mogi problem dalej wyjasnic. Dziekujemy

  7. Obsługa sprzedawcy bardzo dobra, szybka wysyłka, natomiast firma kurierska GEIS to koszmar!

  8. Komunikace byla vynikající a odpovědi na e-maily do několika hodin max. Web srozumitelný, hezký a funkční.
    Za co bych dal ale palec dolu je dopravce Toptrans. Postel mi měli přivézt v pátek, ale zjistili, že mají v autě jen 4 krabice ze 7. Posteli mi tedy dovezli v pondělí. Člověk si musí brát volno v práci více dní. Nicméně je to stále lepší než IKEA, kde se s Vámi ani nebaví a na maily nereagují. Přivezou Vám například skříně na dvakrát, jak se jim to hodí a bez oznámení.

  9. Bohužel přišlo poškozené čelo postele, musel jsem řešit reklamaci, nicméně relativně rychle bylo ze strany obchodu vyřešeno a poslali čelo nové.

  10. Postel působí masivně a kvalitně, ale bohužel po jejím sestavení, které trvalo skoro 4 hodiny místo těch 40 minut co je v návodu, jsme zjistili, že je křivá viz. foto. Při sednutí na okraj postele dochází k jejímu “převažování” a když se zvednete, tak k šílené ráně jak postel sedne zpět na zem. Museli jsme řešit podkladovýmí klínky, což bych u postele na nemalé peníze nečekal.

    Obrázek #1 z Pavel V.
    Obrázek #2 z Pavel V.
    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz a my Vám daný díl vyměníme. Zřejmě došlo k prohnutí dílu či z výroby byl zaslán vadný díl. Děkujeme.

  11. Postel působí masivně a kvalitně, ale bohužel po jejím sestavení, které trvalo skoro 4 hodiny místo těch 40 minut co je v návodu, jsme zjistili, že je křivá viz. foto. Při sednutí na okraj postele dochází k jejímu “převažování” a když se zvednete, tak k šílené ráně jak postel sedne zpět na zem. Museli jsme řešit podkladovýmí klínky, což bych u postele na nemalé peníze nečekal.

    Obrázek #1 z Pavel V.
    Obrázek #2 z Pavel V.
    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz a my Vám daný díl vyměníme. Zřejmě došlo k prohnutí dílu či z výroby byl zaslán vadný díl. Děkujeme.

  12. Posteľ som objednávala mamke ešte v Novembri. Doručená bola až v januári čo by bolo v poriadku keby sme aspoň o tom boli informovaní. Ziaden mail, sms, telefonát nič že to bude trvať takto dlho.

  13. Postel se skládá dobře, zvládl jsem to sám, ale chybělo pár šroubků a kolíků, které jsem musel nahradit z vlastních zásob, jinak bych postel nesložil. Menší komplikace u skládáním jednoho z šuplíku, kde neseděli drážky na sololit.
    Jinak postel je velmi pěkná a kvalitní.

    Obrázek #1 z Marek
    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím, pokud Vám sololit ve drážce nedrží, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz. Rádi danou situaci napravíme. Za chybu se šrouby se omlouváme, rádi Vám zašleme vše co jste vzal z vlastních zásob, aby Vám případně poté doma nic nechybělo. Děkujeme

  14. Posteľ vyzerá pekne, 2 hviezdy však musím ubrať kvôli chýbajúcim dielom ako sú, štrubky a koliky, diery neboli absolútne predvrtane, stavba sa pretiahla na 2 dni. Inak všetko ostatne vyzerá super.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za způsobené komplikace. Prosím, napište nám na reklamace@gregorynabytek.cz. Pokud Vám chybí jakýkoliv spojovací materiál, rádi ho Vám došleme. Děkujeme.

  15. Po zaplatení nie malej sumy som nedostal žiadne informácie, kedy približne bude tovar naskladnený. To, že je už na sklade som si zistil sám a kontaktoval som predajcu, kedy mi tovar pošlú.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Po provedení objednávky náš systém zasílá mail s informací ohledně termínu doručení pro zboží skladem a zboží na objednávku. U zboží na objednávku se však jedna o větší časový rozptyl, neboť výroba nám také nemůže stanovit konkrétní termín (až později, s blížícím se termínem vyrobení daného kusu nábytku). Přeji hezký den.

  16. 4 šuplíky a 2 mají jiné dno. Jinak OK.

  17. Za ty prachy v pohodě …

  18. Poměrně dlouhý termín dodání.

1 2 5 »

Fotky od našich zákazníků

Fotky z výroby

Kam dále?

Nábytek podle určení

Nábytek podle kategorie

 

Napište nám, rádi Vám pomůžeme s výběrem zboží.



Tento web je chráněn před spamen pomocí reCAPTCHA od Google.
Ochrana soukromí a Smluvní podmínky.

Dáme Vám slevu!

Přihlaste si odběr našeho newsletteru a získejte slevu 3 % na Váš nákup.